poniedziałek, 27 czerwca 2016

Czekoladowniki


No i mamy pierwszy dzień wakacji!
Dzieciaki się cieszą i śpią do południa (przynajmniej moje).

Dzisiaj chcę Wam pokazać czekoladowniki,
jakie moje dzieci zaniosły na zakończenie roku szkolnego.


Pierwszy z nich okleiłam papierami Dom róż,
(baza pochodzi ze sklepu Eco Scrapbooking),
kwiaty są z WOC,
jedynie dwa zrobiłam sama z foamiranu.
Pod kwiatami, na kosteczkach 3D, przykleiłam
koła różnej  wielkości wycięte z tej samej kolekcji papierów.
 
  
Ozdobny szyld, to wykrojnik Marianne Design LR0191


Drugi czekoladownik (w j. angielskim)
okleiłam papierami z kolekcji Taniec Kwiatów.
Duży kwiat zrobiłam z foamiranu,
reszta natomiast to WOC.
Gałązkę wycięłam wykrojnikiem  Marianne Design LR0150.



W środku miejsce na podziękowania i czekoladę
 


Pozdrawiam Was gorąco!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz