wtorek, 18 października 2016

Dzień Nauczyciela

Z najnowszych papierów Agaterii - Magic Dreams
powstała kartka z okazji Dnia Nauczyciela.
Do jej zrobienia użyłam obu stron arkusza 5/6,
z pięknym, koronkowym wzorem i kwiatami na niebieskim tle.
Jeden z tych kwiatów wycięłam i przykleiłam 
na taśmę dystansową.  


Na nim przykleiłam, zaembossowaną na gorąco pudrem holograficznym, tekturkę Crafty Moly
oraz kompozycję kwiatową.
Na zakończenie dodałam sizal, mikrokulki i perełki.




Kartkę zgłaszam na wyzwania do:
linia: kwiat, koronka (na papierze), perełki 

 
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2016/10/nowe-wyzwanie-tekturka-po-przejsciach.html


    
http://papeliapl.blogspot.com/2016/10/wyzwanie-16-z-tekturka.html 

Dziękuję Wam i pozdrawiam:)

9 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja z tekturką, elegancko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu, pozdrawia DT Białe Kruczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Efektowny bukiet, tekturka dodaje mu blasku, śliczna kartka:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekna:) pozdrawiam cieplutko:), malwinku DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancka praca!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Miszmasz Papierowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancko!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne błękity! Dziękuję za zabawę w BINGO z Białymi Kruczkami!

    OdpowiedzUsuń