piątek, 31 marca 2017

Wielkanoc tuż, tuż

Witam Was serdecznie późnym, piątkowym wieczorem
kolejną propozycją na zbliżające się Święta Wielkanocne.
Grafikę z pisanką wycięłam z paska - Wielkanoc 1 -Galerii Papieru.
Dodałam kwiaty (coś podobnego do magnolii) - zrobiłam je z białego papieru czerpanego Namaste i potuszowałam  Distressami, zielone gałązki i rafię.


Kartkę zgłaszam do:

Papier Czerpany

PrzydasiePasjonaty

Filiranki
 http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/03/wyzwanie-20-ale-jaja.html 

Dobrej nocy!

8 komentarzy:

  1. Karteczka jest urocza.Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka :) Kolorystyka super!!! Dziękuję za udział w Zabawie FAN Papieru Czerpanego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna kartka, dziękujemy za udział w zabawie z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie:) Dawno nie widziałam tych królików:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń