wtorek, 18 lipca 2017

W dniu Ślubu

Witam Was bardzo serdecznie,
dziś zaległa praca, którą zrobiłam na ślub w czerwcu.
Komplet ten składał się z kartko-torebki (kurs Agnieszki Janas) oraz ozdobionej butelki wina. 
Do pięknych, koronkowych papierów dodałam jedynie białą serwetkę i kwiaty.
Duże zrobiłam z papieru czerpanego,
małe lilie i różyczki są z WOC.





Komplet wysyłam na wyzwania do
CherryCraft

http://cherrycraftpl.blogspot.com/2017/07/wyzwanie-32-bingo.html

moja linia:  koronka (na papierze) - min. 3 warstwy - serwetka

Kartkowe ABC
 https://kartkoweabc.blogspot.com/2017/07/p-jak-piaskowiec.html 
Paper Passion
  
moja linia to: warstwy-kwiaty-koronki (na papierze)

Pozdrawiam Was,
Miłego wieczoru!

11 komentarzy:

  1. Bardzo elegancki komplet. Na pewno zwrócił na siebie uwagę wielu gości. Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw - kartka jest rewelacyjna, a ozdobioną butelkę aż szkoda otwierać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki komplet! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny komplet. Wyszło bardzo elegancko. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i wykonanie. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik! Brawo:)
    Dziękujemy za udział w naszej zabawie w PaperPassion

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny komplecik :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu Paper Passion :)

    OdpowiedzUsuń