piątek, 18 maja 2018

Stemplowana kartka

Dobry wieczór,
dziś pokażę Wam kartkę, którą zrobiłam dla mojej przyjaciółki na urodziny.
Jest ona w całości (oprócz tekturek) ozdobiona przy pomocy stempli.
Tło, to blok techniczny, który zabezpieczyłam gesso, odbiłam na nim trzy rodzaje stempli
i pomalowałam Ecolinami.
Kwiaty i liście to także odbite stemple, pomalowane  Promarkerami,
powycinane i podklejone warstwami na piankę 3D. 
 Na koniec dodałam napis (oczywiście ze stempla)
i trochę gazy.





Kartka wędruje na wyzwania do

scrapek.pl

 http://scrapek.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-nr-68-stemplujemy.html 

ScrapAndMe

 https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-44-kwiaty.html 

Dobrej nocy!
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny majowy dzień zrobiłaś piękną kartkę dla przyjaciółki na pewno była mile zaskoczona moja przyjaciółka też lubi kwiaty i bardzo lubi fioletowy kolor pewnie też by się jej podobało gdybym jej podarowała taką kartkę z fioletowymi kwiatami pozdrawiam cię bardzo serdecznie Życzę przyjemnego dnia oraz mnóstwa kreatywności w tworzeniu kolejnych fantastycznych prac


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa, to bardzo miłe :) Na pewno zajrzę na bloga.
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  2. Wspaniale poszalałaś ze stemplami :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca!Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń