środa, 25 października 2017

Herbaciarka

Witajcie,
coraz chłodniej na dworze się robi, a o ładnej i słonecznej jesieni możemy chyba już zapomnieć.
Ja mam dla Was dzisiaj "domek" na torebki herbaty, po które teraz częściej będziemy sięgać.


Tekturową herbaciarkę złożyłam i skleiłam.
 Na każdą ścianę przykleiłam cegiełki, które wycięłam z papieru
wizytówkowego - ma on delikatną fakturę.
Wszystko pomalowałam białym gesso, mgiełkami, pastelami i kredkami akwarelowymi.
Na dachu, który się zdejmuje, przykleiłam kawałki prawdziwej czarnej blachodachówki i czarnej folii
 (z naszego domu :)), spinacze do papieru i kulki 3D.


Do ozdoby herbaciarki użyłam zarówno kwiatów z WOC, jak i zrobionych przeze mnie. 
Swoje miejsce znalazł także sizal, liście z wykrojników i stempli, drewniane i tekturowe elementy,
 sztuczny mech a także... opiłki z cięcia blachodachówki, którymi ozdobiłam ściany.









Moją pracę zgłaszam na wyzwania do

Laserowe Love
 

Filigranki
moja linia to: stempel (małe zielone listki i żołędzie) - tekturka - listki
 http://filigranki-pl.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-27-jesienne-bingo-challenge-27.html 

Zielone Koty
 http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-kolory-jesieni.html 

Dziękuję, że do mnie zaglądacie :)
Trzymajcie się ciepło
Miłego wieczoru!

10 komentarzy:

  1. niezły z Ciebie murarz, tynkarz... cegły wyszły idealnie ;) śliczna praca, podobają mi się te metalowe elementy na dachu. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem u ciebie pierwszy raz. Twoja jesienna herbaciarka mnie zachwyciła. Podziwiam każdy szczegół i detal których nie mało zmieściłaś na pięknym murze. Bardzo staranna piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Bardzo, bardzo dziękuję, super że się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kawał dobrej roboty! Domek jest przepiękny :) Niech cieszy oczy wszystkich gości, którzy zjawią się na herbatkę :) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w Filigrankowej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie się cieszę, dziękuję!
    Herbaciarka, z zapasem herbaty w środku, powędrowała już w prezencie do nowych właścicieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiony domek :) Dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW, rewelacyjny pomysł. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń