niedziela, 27 listopada 2016

Pierwszy przymrozek


Witajcie,
drewnianą ramkę na zdjęcia pomalowałam białym gesso.
Kwiaty (oprócz białych róż) zrobiłam z foamiranu, dodałam małe szyszki i listki z I am roses.
Prawą stronę obsypałam srebrnym brokatem i białym piaskiem dekoracyjnym.
Chciałam, by przypominało to mróz, który powoli wchodzi na kwiaty.
Po lewej stronie - jeszcze niezamarzniętej - użyłam maski Studio 75  oraz pasty strukturalnej i
pomalowałam ramkę tuszami Distress Festive Berries i Squeezed Lemonade.








Ramkę chciałabym zgłosić na wyzwanie do 

13 arts 

(zainspirowałam się zdjęciem w lewym dolnym rogu
tablicy)

Challenge / Wyzwanie #48 - Frozen in Time / Mroźny Czas 

 http://13artspl.blogspot.com/2016/11/challenge-wyzwanie-48-frozen-in-time.html

Craft Passion

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/11/baby-its-cold-outside-wyzwanie102016.html 

Its Just Fun

https://itsjfun.blogspot.com/2016/11/wyzwanie-34-dekoracja-do-domu.html

Pozdrawiam, miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. What a stunning little frozen box! Thank you for joining us over at 13@rts for our "Frozen in Time" challenge xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie zmrożona praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 Arts!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna ramka, pięknie oddany klimat nadchodzących mrozów :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna ramka!!! Świetna kompozycja, bardzo podoba mi się efekt mrozu :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń