piątek, 11 listopada 2016

Zima


Dzisiaj chcę Wam pokazać zimowy i mroźny shadow box.
Pomalowałam go najpierw białym gessem, potem tuszami i granatową mgiełką.
Choinki w tle nastemplowałam białym tuszem i zembossowałam  na gorąco
pudrem holograficznym.
Kwiaty i gałązki wycięłam wykrojnikami Marianne Design
i lekko potuszowałam.


 Zaprzęg św. Mikołaja wycięłam wykrojnikiem JoyCrafts
i także zembossowałam go pudrem holograficznym




Karmnik z ptaszkami to tekturka Crafty Moly

 
Całość pięknie się błyszczy.




Mój mroźny krajobraz zgłaszam do

Miszmasz Papierowy 


Craft Passion 

http://craftpassion-pl.blogspot.com/2016/11/baby-its-cold-outside-wyzwanie102016.html 

Sklepik Gosi


Miłego weekendu 

11 komentarzy:

  1. Wow, piękny obrazek. Jestem zachwycona, oczu nie mogę oderwać :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, zimowy obrazek, ile tam detali!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, uwielbiam błękity w zimowych pracach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać shadow box`y. Twój jest śliczny, aż chciało by się zobaczyć taki widoczek za swoim oknem :) dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zimowa kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak powstał cudny zimowy widoczek. chętnie postawiłabym go sobie na półce. :-)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny, zimowy krajobraz :) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń